طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

بارزترین نکات طراحی سایت

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۱۳ ب.ظ

در این مقاله قصد داریم نکات مهم در طراحی سایت را مرور نماییم . که رعایت نمودن این نکات می تواند واسط کاربری زیبا و راحت تری را در اختیار مشتریان ، کاربران وب سایت قرار دهد و انجام این نکات به مرور زمان و به روز رسانی آنها در نهایت به محبوب شدن و پربازدید شدن سایت تان کمک شایانی می نماید .

بالا بودن سرعت بارگذاری

هر روزه به تعداد کاربرانی که از اینترنت استفاده می نمایند اضافه می گردد، اما این به این معنا نبوده که سرعت اتصال آن ها با سرعت اتصال شما برابر است . تحقیقات و مطالعات نشانگر آن بوده که سرعت لود صفحات وب سایت یکی از مهم ترین فاکتورهای رنکینگ می باشد . به گونه ای که اگر پس از گذشت چند ثانیه هیچ قسمتی از وب سایت بالا نیاید مشتری بالقوه شور و شوق خود را جهت ورود به وب سایت شما را از دست می دهد . پس نتیجه می گیریم که می بایست وب سایت را سبک و روان طراحی نمود تا بتوان کاربران را راضی نگه داشت .


دامین با نام مناسب

اسم دامین آدرس اینترنتی وب سایت می باشد . که تمامی وب سایت ها می بایست قبل از وارد شدن به دنیای اینترنت و مجازی ، نام مناسب برای خود برگزینند . که اگر شما هم جهت تبلیغ تجارت خود بودجه ای را در نظر گرفته اید ، قبل از شروع طراحی سایت ، نام دامنه را انتخاب نمایید و بهتر است که این نام به نام کسب و کار شما نزدیک باشد ، تا مخاطبان شما زمانی که نام دامین شما را مشاهده می کنند ، می فهمند که تجارت شما در چه زمینه ای است . اما اگر بودجه ای برای این امر در نظر نگرفته اید بهترین روش این می باشد که نام دامین انتخابی شامل یک کلمه کلیدی شود که در این حالت زمانی که افراد عبارت و کلمه خاصی را جستجو می نمایند احتمال این که وب سایت شما نیز جزو نتایج جستجو باشد ، بیشتر خواهد بود پس می بایست از نامی استفاده نمایید که با اهداف کاری شما مناسب باشد .


تولید محتوای سایت

هر اندازه که وب سایت زیبا طراحی شده باشد , اگر اطلاعات و محتوای مورد نیاز برای کاربران ارائه نگردد ، کاربران وب سایت را ترک می نمایند . معمولا کاربران با هدف کسب اطلاعات و محتوا وارد سایت شما شده اند و وب سایت باید تا جایی که امکان پذیر است به این نیازها و اهداف پاسخ بدهد .


استاندارد های طراحی

به استانداردهای طراحی وب سایت توجه ویژه ای نمایید . در  دنیای اینترنت وب سایت هایی وجود دارد که از بیش از 6 تا 8 فریم در صفحه استفاده نموده اند . استفاده از تکنیک های غیر معمول و عدم توجه به استانداردهای تعیین شده هر چند ممکن است موجب زیبایی وب سایت گردد ، اما باعث ناراحتی برخی از بازدید کنندگان سایت می گردد .


سئو و بهینه سازی وب سایت

وب سایت طراحی شده می بایست برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد . که موثرترین و کم هزینه ترین روش جذب مخاطب برای وب سایت ، بهره مندی از کلیک ارگانیک است . کلیک ارگانیک بدین معنا می باشد کاربران با کلیک نمودن روی لینک وب سایت شما در موتورهای جستجو وارد وب سایت شما شده اند که این نوع کلیک کم هزینه ترین راه جهت جذب بازدید کننده به وب سایت شما می باشد .


دسترسی آسان به موضوعات 

بین کاربران و محتوای موجود در سایت ، حداقل کلیک را در نظر بگیرید بدین معنا که بازدیدکننده مجبور نباشد جهت دستیابی به اطلاعات مورد نیازش چندین مرتبه کلیک نماید . کلیک نمودن زیاد موجب می شود که بازدیدکننده سایت را ترک کنند .


قطعا نکات بیشتری در جهت داشتن وب سایتی هدفمند و جامع وجود دارد ، آنها را با ما در میان بگذارید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
فرهاد نجفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی