طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

10 اشتباه رایج در کاهش وزن (2)

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ب.ظ

کالری موجود در آب‌میوه‌ها و نوشابه‌های گازدار زیاد است. از طرف دیگر این نوشیدنی‌ها، گرسنگی را برطرف نمی‌کنند. و افراد پس از مصرف یک نوشیدنی پرکالری، کمتر غذا نمی‌خورند.

در مطلب 10 اشتباه رایج در رژیم لاغری سریع ، به 5 اشتباه رایج در رژیم لاغری سریع اشاره شد، در این مطلب 5 مورد دیگر از این اشتباهات رژیم لاغری سریع توضیح داده می‌شود.

6. نوشیدنی‌های پرکالری در رژیم لاغری سریع

رژیم لاغری سریع

بیشتر ما عادت داریم رژیم لاغری سریع کالری ناشی از نوشیدنی‌ها را در نظر نگیریم. کالری موجود در رژیم لاغری سریع آب‌میوه‌ها و نوشابه‌های گازدار زیاد است. از طرف دیگر مشکل رژیم لاغری سریع این است که این نوشیدنی‌ها، گرسنگی را برطرف نمی‌کنند و افراد پس از مصرف یک نوشیدنی رژیم لاغری سریع پرکالری، کمتر غذا نمی‌خورند.

7. مصرف کم آب

یکی از ساده‌ترین اشتباهات رژیمی، کم نوشیدن آب است. آب برای سوزاندن کالری، ضروری است و اگر شما دهیدراته شوید، متابولیسم بدن کاهش می‌یابد و این به معنای رژیم لاغری کندتر است. بنابراین سعی کنید یک لیوان آب بعد از هر وعده و میان‌وعده – البته با حفظ فاصله زمانی- بنوشید.

8. حذف لبنیات در رژیم لاغری

شیر پرچرب، پنیر و رژیم لاغری بستنی برای بسیاری از رژیم گیرندگان یک تابو محسوب می‌شود، اما حذف کردن لبنیات نیز اشتباه است. بعضی تحقیقات رژیم لاغری نشان داده‌اند هنگامی‌که بدن، کلسیم کافی رژیم لاغری دریافت می‌کند، چربی بیشتری می‌سوزاند و در صورت کمبود دریافت کلسیم، چربی بیشتری تولید می‌کند. به نظر رژیم لاغری نمی‌رسد مکمل کلسیم اثر مشابهی داشته باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت مواد دیگری علاوه رژیم لاغری بر کلسیم، چنین اثری ایجاد می‌کنند. بنابراین در رژیم لاغری خود از لبنیات بدون چربی یا کم چرب استفاده کنید.

9. مصرف زیاد فست‌فود

ساده‌ترین کار پس از یک روز کاری خسته‌کننده، سفارش یک غذای آماده است. هرچند می‌توانید سالاد یا یک گزینه سالم سفارش دهید، اما ممکن است گاهی نتوانید در برابر وسوسه خرید غذاهای پرکالری و مضر مقاومت کنید و این کار به صورت یک عادت درآید. برطبق نتایج یک مطالعه، افرادی‌که بیش از 2 بار در هفته، فست‌فود خوردند، در مقایسه با افرادی‌که کمتر از یک بار در هفته مصرف کردند، 4 کیلوگرم بیشتر وزن اضافه کردند.

10. اهداف غیر واقعی

داشتن هدف 8 کیلوگرم کاهش وزن در هفته اول، به استقبال شکست رفتن است. اگر بدانید این کار غیر ممکن است، احتمالا هرگز رژیم را شروع نخواهید کرد و اگر رژیم بگیرید و 2 کیلوگرم در هفته کم کنید، از رسیدن به هدف ناامید خواهید شد. داشتن یک هدف منطقی برای موفقیت در رژیم کاهش وزن، ضروری است. برای اطلاع از وزن مناسب و ایده‎‌آل خود با یک کارشناس تغذیه مشورت کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی