طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

رژیم لاغری

در جامعه ی امروز، با پیشرفت علم و تکنولوژی ، کم تحرکی و یک جا نشینی به یکی از اصول لا ینفک زندگی تبدیل شده . افزایش استفاده از وسایل نقلیه جهت رفاه و آسایش و افزایش شغل های یک جا نشینی ، همه و همه سبب کاهش فعالیت روزانه شده و از طرفی رژیم لاغری و مشغله های زیاد زندگی ، زمان کافی برای شرکت در کلاس های ورزشی را از افراد گرفته است . نتیجه ی این روند ، رشد روز افزون چاقی است که ما یا اطرافیانمان با آن مواجه هستند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۳۴
فرهاد نجفی

راه حل های خود میزبانی نیز به همه اجازه ساخت و انتشار یک وب سایت را روی یک ویرایشگر بصری می دهند . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که سایتی را دیده باشید و درست چند روز قبل هم مشابه آن را در جای دیگری مشاهده کرده بودید و این برای شما کمی آزار دهنده است با آنکه محتوا های متفاوتی وجود دارد اما ساختارها شبیه به یکدیگر می باشند !

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۰۰
فرهاد نجفی


همانطور که میدانید روتر در لایه سوم شبکه یعنی IP فعالیت میکند و داشتن IP روی اینترفیس های روتر از الزامات کانفیگ یک روتر می باشد . در این قسمت از آموزش روش ست کردن IP روی اینترفیس های روتر بورد میکروتیک را توضیح خواهیم داد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۰۸
فرهاد نجفی

اقدامات امنیتی از مهمترین کارهاییست که باید روی وسایل متصل به شبکه انجام داد . در این قسمت از سری مقالات آموزش میکروتیک به اقدامات اولیه و سطحی امنیتی روی میکروتیک می پردازیم و در آینده اقدامات پیشرفته تر را توضیح خواهیم داد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۰۱
فرهاد نجفی


انتخاب عنوان یکی از کلیدی ترین ویژگی های تولید محتوای خوب بشمار می رود . در حقیقت با انتخاب عنوانی مناسب مخاطب را مخاطب را به خواندن آن مطلب تشویق و ترغیب می نماییم . پس در انتخاب تیتر بسیار دقت نمایید چون در غیر اینصورت هر چند که نوشته شما پربار و از نظر محتوایی غنی باشد احتمال خوانده شدن آن به سبب عنوان نامناسب خیلی کم است . در ذیل به مهمترین نکات انتخاب نام برای مقاله اشاره شده است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۴
فرهاد نجفی

 

در دنیای امروز که هر کسب و کاری در دنیای مجازی صفحه ای برای معرفی خدمات و یا کالای خود دارد , مقوله امنیت وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است . باید در طراحی وب سایت از نقطه شروع تا پایان امنیت وب سایت اعمال شود و همچنین پس از پایان طراحی وب سایت باید امنیت وب سایت بصورت کاملا تخصصی توسط کارشناسان طراحی وب سایت رصد گردد , زیرا با توجه به گسترده بودن دنیای تجارت الکترونیک و حضور اکثریت رقبا در این دنیای مجازی امکان حملات مخربانه از سوی رقبا و یا هکر ها بسیار زیاد است , بنابراین مقوله امنیت وب سایت را جدی بگیرید . ما در این مقاله با تکیه بر تجربه و دانش تیم طراحی وب سایت هانی تک به جمع آوری نکات بارز امنیت وب سایت پرداخته ایم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۱۵
فرهاد نجفی


در این قسمت از سری مقالات آموزش میکروتیک وارد مراحل عملی می شویم در ابتدا با تنظیمات ابتدایی شروع می کنیم که شامل تنظیمات NTP و DNS میشود شاید در ابتدا زمانی که شما هنوز به میکروتیک تسلط ندارید این تنظیمات مقداری گنگ باشد ولی نگران نباشید اگر در چند قسمت آینده هم با ما همراه باشید این مشکل حتما حل خواهد شد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۷
فرهاد نجفی


برندینگ چیست ؟

برند هر سازمان , تجارت و کسب و کاری بیانگر هویت آن مجموعه است و ارتباط مستقیمی با اهداف آن سازمان در راستای بازاریابی , ارتباط با مشتریان و در نهایت فروش محصول یا خدمات دارد . به همین سبب انتخاب نام و نشان تجاری مناسب , هدفمندی پروسه معرفی برند و بازاریابی برنامه ریزی شده از درجه اهمیت بالایی بر خوردار می باشد . پروسه برندسازی نیازمند راهکارهای تفکر محور و مشخصی است که تعاملی بهینه و مطلوب فی ما بین تمام فعالیت های مرتبط بـا مشتری را برای هر ســازمان ایجاد نمـاید در غیر این صــورت می تواند تاثیر منفی بر روی مخاطبین برند شما داشته باشد .

مراحل طراحی و برندینگ عبارتند از :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۰
فرهاد نجفی

6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (2)

تصور کنید کسب و کار جدیدی را شروع کرده اید و در آن حرفه ای هستید . اما ویترین جذابی برای معرفی خدمات و یا کالای خود هنوز ندارید ، می توانم تصور کنم که آخر ماه دغدغه ای جز پرداخت قبوض ماهانه و پرداخت حقوق کارکنانتان نخواهید داشت ، هر چه قدر هم که در کسب و کارتان حرفه ای باشید ، بدون داشتن یک ویترین مناسب برای معرفی آن همیشه آخر ماههای تلخی را پیش رو خواهید داشت .

در مقاله 6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (1) راز را با شما در میان گذاشتم ، خوب وقت آن رسیده که 3 راز دیگر را برای شما بازگو کنم :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۳۵
فرهاد نجفی
انرژی گستران


مصرف کمتر ، نور بیشتر

تکنولوژی در زمینه های مختلف هر روز پیشرفت می کنه ، یکی از این زمینه ها روشنایی که با لامپ های پر مصرف شروع شده بود و بعد از گرون شدنِ پولِ برق به تدریج جای خودشو به لامپ های کم مصرف داد و بعد از اون لامپ های ال ای دی (LED) اومدند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۵۷
فرهاد نجفی