طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

رژیم آنلاین

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ق.ظ

رژیم لاغری

در جامعه ی امروز، با پیشرفت علم و تکنولوژی ، کم تحرکی و یک جا نشینی به یکی از اصول لا ینفک زندگی تبدیل شده . افزایش استفاده از وسایل نقلیه جهت رفاه و آسایش و افزایش شغل های یک جا نشینی ، همه و همه سبب کاهش فعالیت روزانه شده و از طرفی رژیم لاغری و مشغله های زیاد زندگی ، زمان کافی برای شرکت در کلاس های ورزشی را از افراد گرفته است . نتیجه ی این روند ، رشد روز افزون چاقی است که ما یا اطرافیانمان با آن مواجه هستند .

رژیم درمانی

 

رژیم غذایی ، رژیم لاغری یا رژیم چاقی مناسب چه کسانی است ؟

در بسیاری از رسانه ها ، جهت افزایش آگاهی خانواده ها ، از مضرات چاقی و عوارضی که فرد را تهدید می کند ، سخن به میان آمده . بنابراین ، افرادی که به فکر سلامتی خود هستند ، در جستجوی رژیم لاغری و یا رژیم چاقی مختلف هستند تا از این مشکل رها شوند . از طرفی دیگر، پیشرفت علم نشان می دهد تنها افراد چاق نیازمند رژیم نیستند ، کودک 5 ساله ی شما ، خانم بارداری که در همسایگی شما زندگی می کند ، پدر و مادر مسن شما که با فشار خون و قند و چربی و ... دست و پنجه نرم می کنند ، دوست شما که در ابتدای جوانی ، پزشکان برای او تشخیص دیابت داده اند و خلاصه ، همه ی افرادی که به فکر سلامتی خود هستند و می خواهند دوران زندگی خود را با سلامتی طی کنند ، نیاز به رژیم غذایی دارند .

رژیم لاغری

 

رژیم آنلاین برای چه افرادی مناسب است ؟

واژه ی رژیم ، واژه ایست که بسیاری از افراد ، از شنیدن آن واهمه دارند . اغلب ما فکر می کنیم ، رژیم یعنی نخوردن . اما این گونه نیست . با یک برنامه ی غذایی صحیح ، اصولی و علمی ، در عین حال که شما از خوردن غذا لذت می برید ، وزن اضافه ی خود را نیز از دست می دهید . ما در برنامه های غذایی آوای سلامتی ، با اصلاح عادات غذایی غلط ، به شما کمک می کنیم تا کاهش وزن پایدار بدون بازگشت داشته باشید .

از طرفی با توجه به مشکلات زندگی ، ترافیک ، دوری راه و زمان زیادی که صرف رفت و آمد می شود ، این امکان را برای شما فراهم نمودیم تا با کمترین زمان ، با متخصصین متبحر ما در ارتباط باشید و رژیم غذایی مناسب شرایط سلامتی خود را دریافت کنید .

رژیم لاغری آوای سلامتی ، چقدر نتیجه دارد ؟

تیم آوای سلامتی ، برای نتیجه گیری بهتر از رژیم لاغری راهکارهایی را در نظر گرفته است . یکی از این راه کارها در رژیم لاغری ، پیگیری های مستمر کارشناسان رژیم لاغری ما در طول دوره ی رژیم لاغری و تشویق شما برای طی کردن دوره رژیم لاغری خواهد بود . این پیگیری , نتیجه گرفتن از برنامه غذایی را برای شما بسیار آسان خواهد نمود . ما این نوید را در رژیم لاغری به شما می دهیم که در این دوره رژیم لاغری شما تنها نیستید . ما مانند یک دوست ، هر لحظه در کنار شما هستیم و با یکدیگر این دوره رژیم لاغری را طی کرده و به موفقیت می رسیم .

رژیم آنلاین لاغری یا چاقی در آوای سلامتی چه امتیازی دارد ؟

1 : هر درخواست رژیم شما بر روی میزی قرار میگیرد که حداقل 3 کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی دور آن نشسته اند .
2 : در دوران رژیم درمانی شما کارشناسان ما پیوسته مسیر پیشرفت شما را رصد خواهند کرد و در این مدت با شما در تماس خواهند بود و درصورت لزوم رژیم غذایی و یا برنامه ورزشی شما را کاملا به صورت رایگان تعویض خواهند کرد .
3 : رژیم آنلاین طراحی شده , کاملا اختصاص به شخص شما داشته و حتی المقدور عادات وسلایق غذایی شما در آن گنجانده خواهد شد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی