طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

تعریف وب سایت ( قسمت چهارم )

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ

WEB DESIGN


نرم افزار های جانبی طراحی سایت 

جهت طراحی وب سایت موفق ، مانند تمام فعالیت های روزمره ، نیاز به ابزار آلاتی می باشد . طراحی وب سایت ، معمولا به دو بخش تقسیم می گردد . قسمتی از آن ، طراحی گرافیکی مورد نیاز برای پوسته و تم سایت و دیگری المان های مورد نیاز در سایت می باشد و قسمت دیگر طراحی ، مربوط به کدنویسی و چیدمان کدهای HTML و دیگر کدهای مورد نیاز در طراحی سایت می باشد .
به عبارتی ، طراحی وب سایت ، شامل طراحی ظاهری و کدنویسی می باشد . بدین منظور نیز ، شخص طراح ، دست کم می بایست از دو نرم افزار متفاوت در طراحی سایت استفاده نماید .

نرم افزارهای کدنویسی

تجربه برنامه نویسی نشان داده که اغلب مردم نه تنها میل زیادی در کدنویسی از خود نشان نمی دهند ، بلکه حتی از برنامه نویسی فراری هستند . برنامه نویسان حرفه ای طرز تفکری دارند که بسیار شبیه به منطق کامپیوتری و کدهای برنامه نویسی می باشد و این مهارت و علاقه ، اکتسابی نبوده بلکه در ذات یک برنامه نویس حرفه ای از لحظه تولد قرار داشته است . نرم افزارهای معمول و رایج کدنویسی شامل DreamWeaver , FrontPage , VisualStudio می باشد .


نرم افزارهای طراحی گرافیکی

اگر که شما هم با طراحی گرافیکی آشنایی مختصری دارید احتمالا با برخی از نام ها مانند Photoshop، CorelDraw، Adobe Illustrator، PaintShop Pro، FireWorks و غیره، آشنا هستید . این نرم افزار ها برخی از نرم افزارها می باشند که در طراحی گرافیکی وب سایت ، مورد استفاده قرار می گیرند . توجه داشته باشید , الزامی نیست یک طراح ، بر تمامی این نرم افزارها مسلط باشید و یا تمامی این نرم افزارها در طراحی یک وب سایت ، می بایست مورد استفاده قرار گیرند . بلکه استفاده از یکی از آنها، می تواند کار را به پایان رساند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی