طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

اصول ابتدایی سئو

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ

seo


نکات ابتدایی سئو در طراحی سایت :

زمانی که شما تصمیم به داشتن یک وب سایت می گیرید مهمترین فاز در طراحی وب سایت را نباید از خاطر برد ، به گونه ای که شما بازده موفقیت آمیز طراحی سایت را با رعایت اصول و ضوابط سئو می توان بدست آورد . در این مقاله قصد داریم به نکات بارز و ابتدایی سئو در قبل از طراحی سایت بپردازیم :

رعایت متاتگ های توضیحات و استفاده از تگ های H1 تا H6 در تیتر ها :

استفاده از تگ های H1 تا H6 باعث می شود که گوگل مطالبتان را با سرعت بیشتری ایندکس نماید توجه داشته باشید که اولویت استفاده هم به ترتیب نام می باشد همچنین دقت داشته باشید که برای هر صفحه تنها یک H1 در نظر بگیرید .

هر کدام از صفحات وب سایت طراحی شده دارای محتوای خاصی هستند بنابراین متاتگ عنوان صفحات نباید تکراری باشند و همچنین حاوی کلمات کلیدی باشد زیرا گوگل جهت رتبه بندی سایت ها به عنوان صفحات اهمیت بسزایی می دهد . تعداد کاراکتری که مجاز به استفاده در توضیحات متاتگ می باشید نباید بیشتر از 150 کاراکتر باشند .


استفاده از کلمات کلیدی در آدرس صفحات :

پس از مشخص نمودن انتظارات از طراحی سایت و  تعداد صفحات بهمراه محتویات آنها , هر یک از صفحات باید آدرسی با ساختار کلمات کلیدی باشند دقت نمایید کلمات کلیدی باید با خط تیره از هم تفکیک گردند . با این عمل کمک زیادی به موتورهای جستجو همچنین به کاربران می نمایید تا با مشاهده آدرس در نتایج جستجو به محتوای آن پی ببرند .


نقشه سایت XML :

XML این قابلیت را به شما می دهد که صفحات وب سایتتان را به گوگل معرفی نمایید . جهت ایجاد نقشه سایت به صورت XML می توان از نرم افزار مفید XML Sitemap Generator استفاده نمایید در ضمن حتما نقشه سایت را در Google Webmaster Tools ثبت نمایید .


نصب گوگل آنالیتیک :

با استفاده از ابزار گوگل آنالیتیک می توانید ورود کاربران به سایت و صفحاتی که بازدید می نمایند را ردیابی و بررسی نمایند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۳
فرهاد نجفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی