طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

نکات طراحی سایت 2016

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ


طبق معمول که هر ساله نکات جدیدی در طراحی سایت ها مد می شود در سال 2016 هم تغییراتی در طراحی سایت نیز داشته ایم . که این تغییرات همگی بر اساس بررسی های مدون کارشناسان و روانشناسان در امر طراحی سایت می باشد و با توجه به این موضوع که بازدیدکنندگان مایلند که همواره به سمت ایده های جدید بروند قطعا انتظار محیط های دلچسب تری از طراحان سایت دارند . به همین علت در این مقاله قصد داریم مهمترین نکاتی که طراحان وب سایت در سال 2016 باید به آن توجه داشته باشند را بررسی نماییم .


تجربیات مشتریان :

یکی از عواملی که موجب می گردد سایر بازدیدکنندگان از وب سایت شما خرید و یا خدمات دریافت نمایند درج نظرات سایر مشتریان از زبان خودشان که تجربیات آنها نامیده می شود ، می باشد .


جملات تاثیر گذار :

استفاده از جملات تحریک کننده در عکس ها و یا متون که موجب افزایش ورودی به وب سایت می شود تاثیر بسزایی در طراحی سایت ها دارد . مانند : " همین حالا اقدام نمایید " ، " میلیونر شوید " و ...


جدانمودن صفحات :

اگر شما هم در وب سایت تان خدمات و محصولی ارائه می نمایید که مشتری آن تفکیک شده می باشد بر فرض مثال فروش آنلاین لباس بهتر است که مدل هر جنسیتی را در عکس ها و صفحات تفکیک نمایید .


فیلم ها :

بزرگ ترین ویژگی که موجب می گردد یک وب سایت در فروش پیروز شود حس اعتماد بازدید کننده می باشد . کلیپ ها در سایت کمک بسزایی به حس اعتماد در بازدید کنندگان بوجود می آورد با کلیپ های نقد و بررسی محصولات و خدمات می توانید به هویت تجاری خود اعتبار ببخشید .


عکس های فول اسکرین :

تا جای ممکن از تصاویری استفاده نمابید که سایز و رزولوشن آن تمامی صفحه را بپوشاند . با بررسی های انجام شده این نتیجه حاصل شده است که تصاویر بزرگ توجه بیننده را بیشتر از عکس های کوچک که تنها گوشه ای از صفحه را به خود اختصاص داده است ، توجه افراد را به خود جلب می نماید و بینندگان بیشتر درگیر تصاویر نکات داخلی آن می شوند که این امر علاوه بر زیباتر شدن باعث افزایش نرخ توقف در سایت می گردد که تاثیر بسیار مثبتی در سئو سایت دارد .




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی