طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

طراحی واکنش گرا

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ


طراحی واکنش گرا یا رسپانسیو به این معنا که طراحی سایت به صورتی است که وب سایت در تمامی نمایشگرها اعم از موبایل ، تبلت ، تلویزیون های دیجیتال و ... بدرستی نمایش داده شود و اسکرول افقی نگیرد .

جالب است بدانید که گوگل برای این قبیل از سایت ها اهمیت ویژه ای قائل است . که طراحان سایت ها هم بدلیل قرار گرفتن وب سایت در صفحات اول سایت واکنش گرا بودن وب سایت را لحاظ می نمایند . گوگل هم به وب سایت هایی که رسپانسیو نبوده هشدار داده که این گونه نکات را رعایت نموده که در غیر اینصورت جز نتایج آخرین ها در جستجوهای موبایلی می باشند . با توجه به این مورد که اکثر جستجوهای عوام از طریق موبایل و تبلت صورت می گیرد گوگل بر روی این نوع جستجوها بیشتر تمرکز نموده و لیستی از عوامل موبایل پسند را منتشر نموده که در صورت رعایت وب سایت شما جز نتایج اول گوگل بالا می آید .

صاحبان سایت ها توجه داشته باشند که واکنش گرا بودن و رسپانسیو برنامه و یا پلاگینی نیست که با نصب آن بتوان آن را رسپانسیو نمود بلکه باید طراحی از ابتدا و کامل صورت پذیرد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی