طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

کلید های موفقیت فروشگاه اینترنتی

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

با توجه به فراگیر شدن فروشگاههای اینترنتی در فضای مجازی ما برآن شدیم که یک نظرسنجی از مردم و افرادی که با این فروشگاه ها بیشتر در تعامل هستند داشته باشیم و راه های موفقیت فروشگاه های اینترنتی را از زبان خود مردم بشنویم . در یک جمع بندی کلی به نتایج جالبی رسیدیم که در ادامه مطلب به نظر شما عزیزان رسانده ایم .

بارگذاری سریع صفحات :

 مهمترین موردی که کاربران فروشگاه های اینترنتی به آن اشاره داشتند بارگذاری سریع صفحات سایت فروشگاه اینترنتی می باشد .


تجربه ی خرید : 

به اعتقاد بازدیدکنندگان ارائه نظرات و تجارب خریداران یک محصول در فروشگاه اینترنتی هم به خود فروشگاه در فروش محصول و هم به بازدیدکنندگان در خرید محصول کمک به سزایی می نماید .

راحتی استفاده از سایت :
به اعتقاد بیش از 37 درصد از کاربرانی که تجربه خرید از فروشگاه های اینترنتی را داشته اند ؛ یکی از عواملی که موجب شده است مجدد به فروشگاه مراجعه نمایند و خرید داشته باشند سادگی در حرکت بین صفحات وب سایت ها بوده است .

تخفیف در خرید :
برخی از افراد بر این بار بودند که پیاده سازی استراتژی های فروش نظیر تخفیف و یا اخذ بن تخفیف به ازای خرید یک محصول یکی از تجربیات لذت بخش در خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد .
 

این موارد مهمترین عوامل خرید بازدیدکنندگان فروشگاه اینترنتی می باشد . قطعا راه های بیشتری هم در رابطه با موفقیت فروشگاه اینترنتی وجود دارد , آنها را با ما در میان بگذارید .
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰
فرهاد نجفی

فروشگاه اینترنتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی