طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

راههای جذب مخاطب توسط اینستاگرام

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ


با توجه به انبوه شدن شبکه های اجتماعی شبکه اجتماعی اینستاگرام جایگاه خوبی بین مردم بدست آورده است به گونه ای که تا کنون 150 میلیون کااربر فعال داشته . این برنامه محبوب توانسته است تا کنون رشد 900 درصدی داشته باشد که با تحقیقات بدست آمده مشخص شد که 70 درصد کاربران این شبکه بانوان و 30 درصد آن آقایان می باشند .

فعالیت پشت صحنه :
یکی از راه های جذب بازدیدکننده فعالیت در پشت صحنه و در جریان قرار دادن مشتریان و بازدیدکنندگان از روند پروژه ، فعالیت و ... می باشد . با این عمل کاربر حس اعتماد به شما پیدا می نماید . کمپانی تردلس که یکی از کمپانی های چاپ برروی لباس می باشد . مشتریان خود را همه روزه در جریان فعالیت های روزمره شرکت قرار می دهد .

نمایش قابلیت های محصول :
یکی دیگر از راه های جذب بازدید کننده عکس برداری از امکانات و قابلیت های محصولات شما می باشد . کمپانی نایک تیمی قوی در اینستاگرام برای بیان قابلیت های محصولات جدیدش دارد .

مسابقه :
زمانی که هدف شما از تشکیل یک صفحه اجتماعی کاربرپسند بودن آن می باشد باید کارهایی انجام دهید که واقعا کاربرپسند باشد یکی از آن کارها برگزاری مسابقات هیجان انگیز می باشد .

بکاربردن عکس های محصولات در دست مشتری :
این راه هم یکی از مهمترین راههای جذب بازدیدکننده در اینستاگرام می باشد . در حقیقت با این عمل نه تنها به معرفی محصولات خود می پردازید بلکه محبوبیت که آن محصول در بین مشتریانتان دارد را به بیننده منتقل می نمایید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی