طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

طراحی پورتال سازمانی

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۹ ب.ظ


آیا ما برای طراحی پورتال و یا وب سایت سازمان شما مناسب هستیم ؟

معرفی پورتال "هانی تک"

پورتال "هانی تک" بستری امن برای یکپارچه سازی اطلاعات سازمانی شما می باشد . قلب تپنده این پورتال از  یک نرم افزار تحت وب , مبتنی بر تکنولوژی ASP.Net مایکروسافت قدرت گرفته و توسعه یافته است .

ما با درک کامل از نیاز های امروز مدیران و سازمان ها در طراحی پورتال , مبنی بر داشتن سیستم های یکپارچه اقدام به طراحی پورتال نموده ایم , به شکلی که کاربران سازمان شما بدون نیاز به داشتن تخصص و یا دانش فنی طراحی پورتال در مدت زمان کوتاهی می توانند تبدیل به کاربران حرفه ای این پورتال شوند و در سطوح مختلف سازمان آن را راهبری و مدیریت کنند .

طراحی پورتال

طراحی پورتال یا طراحی وب سایت ؟

یکی از دقدقه های مدیران در سطوح مدیریتی سازمان چالش انتخاب مابین طراحی پورتال و یا وب سایت برای کسب و کارشان می باشد . قبلا در مقاله ای در همین سایت به تفصیل به تفاوت طراحی پورتال و وب سایت پرداخته ایم .

ما در طراحی پرتال "هانی تک" برای این چالش هم راه کاری ارائه کرده ایم . طراحی پرتال "هانی تک" در عین قدرتمندی در مدیریت فرایند های سازمان شما , طراحی پرتال می تواند به عنوان یک وب سایت هم عمل کند بدین شکل که طراحی پرتال شما در عین حال که ویترینی زیبا برای ارائه خدمات و یا محصولات خود دارید . طراحی پرتال قدرتمندی برای مدیریت کسب کار خود نیز دارید . بدین ترتیب هم در هزینه منابع سخت افزاری با طراحی پرتال صرفه جویی کرده اید و همچنین هزینه های مربوط به تهیه و نگهداری طراحی پرتال را با تجمیع وب سایت و طراحی پرتال به حداقل ممکن رسانده اید .

طراحی پورتال یا طراحی وب سایت

آنچه در طراحی پورتال سازمانی برای ما اهمیت دارد

مدیریت سطوح دسترسی در طراحی پورتال سازمانی

شما به آسانی می توانید دسترسی های لازم در سطوح مختلف از جمله پورتال ، زیر پورتال ، صفحه و ماژول را برای اعضا سازمان خود در طراحی پورتال سازمانی فراهم سازید .


طراحی پورتال سازمانی به صورت ماژولار

شما می توانید قابلیت های جدید را بنا به نیاز سازمان خود در هر زمان به طراحی پورتال سازمانی خود اضافه نمایید . برای پیاده سازی فرایند های جدید سازمان خود نیاز به تغییر زیر ساخت و طراحی پورتال سازمانی ندارید . این امر با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان امکان پذیر می باشد .


امکان تعریف زیر پورتال در طراحی پورتال سازمانی

اگر شما یک دفتر مرکزی و چندین شعبه دارید دیگر لازیم نیست برای هر شعبه یک طراحی پورتال سازمانی خریداری نمایید , بلکه شما فقط یک طراحی پورتال سازمانی برای دفتر مرکزی خریداری می کنید و برای هر شعبه یک زیر پورتال با تمامی امکانات طراحی پورتال سازمانی اصلی ایجاد می نمایید .


ویژگی های طراحی پورتال هانی تک

قابلیت شخصی سازی 

جدا بودن سطوح مختلف توسعه و قابلیت شخصی سازی در  واسط کاربری را متناسب با سلیقه شما فراهم ساخته است .


هزینه اندک توسعه و نگهداری 

برای توسعه نه به استخدام نیروی فنی نیازمندید و نه به قراردادی جدید با شرکت ما . ما هر آنچه شما نیازمندید را از قبل برای شما فراهم ساخته ایم .


طراحی مقیاس پذیر 

یکی از چالش های ما امکان استفاده از این بستر در مقیاس های مختلف با بودجه های مختلف بود . امروز مفتخریم که از این چالش سربلند بیرون آمده و طراحی متناسب با ابعاد سازمان و یا بودجه شما فراهم ساخته ایم .


طراحی سایت

طراحی سایت "هانی تک" در واقع پورتالی برای پیاده سازی فرایند های مورد نیاز یک سازمان در طراحی سایت می باشد . ما در طراحی این طراحی سایت فاکتور  سرعت و سهولت در اجرای امور سازمانی شما را مد نظر داشته و سپس اقدام به توسعه طراحی سایت نموده ایم . 

طراحی سایت

طراحی سایت "هانی تک" قابلیت اضافه کردن فرایند های جدید متناسب با کسب کار سازمان شما در طراحی سایت را دارد . در واقع شما با داشتن طراحی سایت در سازمان خود , بدون محدودیت در زمان و مکان به کسب کار خود اشراف کامل به طراحی سایت خواهید داشت .


طراحی پورتال خبری

طراحی پورتال خبری "هانی تک" با مدیریت فرآیند انتشار خبر شامل : درج خبر ، ویراستاری خبر ، انواع تاییده های مدیریتی ,  باعث بالا رفتن کیفیت در انتشار اخبار و مقالات و طراحی پورتال خبری پایگاه خبری شما خواهد شد .

ما در طراحی پورتال خبری از  پیشرفته ترین امکانات در جهت محافظت از حق انتشار برای صاحب امتیاز خبر استفاده خواهیم کرد . از دیگر امتیازات مهم طراحی پورتال خبری در شرکت "هانی تک" می توان به رعایت اصول طراحی بهینه برای موتور های جستجو اشاره کرد , که این امر باعث بالا رفتن آمار بازدید از پایگاه خبری و طراحی پورتال خبری شما خواهد شد .

طراحی پورتال خبری

طراحی پورتال فروشگاهی

از ویژگی های طراحی پورتال فروشگاهی "هانی تک" می توان به طراحی کاملا واکنشگرا و  طراحی بهینه شده برای موتور های جستجو اشاره نمود . ما در طراحی فروشگاه اینترنتی امکاناتی چون سیستم مدیریت انبار ، مدیریت فرایند فروش ، سیستم های تخفیف گذاری ، سیستم های تخفیف گروهی ، جستجو گر قدرتمند محصولات ، دسته بندی پیشرفته و گزارش گیری های متنوع از عملکرد فروش و درامد را فراهم ساخته ایم . که تمامی این امکانات به افزایش سطح فروش و سودهی فروشگاه اینترنتی شما کمک شایانی خواهد نمود .

طراحی پورتال فروشگاهی

نظرات  (۱)

۰۴ آبان ۹۸ ، ۱۴:۱۸ پورتال سازمانی

با تشکر از شرکت هانی تک بابت ایجاد فرهنگ سازی و توسعه پورتال های سازمانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی