طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

6 اشتباه در طراحی لوگو

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ

اولین چیزی که بعد از شنیدن نام برند های معروف به ذهن ما می آید , لوگوی آن هاست . مثلا شنیدن نام کوکاکولا ما را یاد لوگویی که به رنگ قرمز و با یک فونت خاص کوکاکولا نوشته شده است می اندازد . این موضوع برای بقیه برند  ها هم به همین صورت است . یکی از ابتدایی ترین و اصلی ترین قدم ها برای برندینگ طراحی لوگو و برند می باشد . که بسیاری از افراد هستند که به این موضوع اصلا توجهی ندارند . اما باید به این افراد بگوییم که لوگوی یک برند همه حس هایی که مشتری از تجربه خرید و یا تبلیغاتتان دارد تداعی می کند برای مثال زمانی که لوگوی بنز را می بینید یاد یک خودروی لوکس و زیبا می افتید .

برای این که در طراحی لوگوی برندتان اشتباهی رخ ندهد از این اشتباهاتی که در ادامه مطلب به شما می گوییم اجتناب نمایید .

1- طراحی شلوغ

برندینگ

سعی کنید برندینگ و لوگویی که طراحی می کنید ساده باشد و زیاد پیچیده و شلوغ نباشد . به این دلیل که اگر برندینگ لوگوی شلوغی داشته باشید هنگام چاپ برندینگ بر روی محصولاتتان به مشکل خواهد خورد .


2- طراحی لوگو و برندینگ در وقت کم

برندینگ

طراحی لوگو و برندینگ در وقت کم می تواند خیلی تاثیر منفی در کسب و کار شما ایجاد نماید . پس اگر خودتان برندینگ و یا کس دیگری قرار است برندینگ و لوگوی شما را طراحی کند به اندازه کافی وقت برای برندینگ بگذارید . مطمئن باشید که یک طراحی برندینگ و لوگوی بی کیفیت شرایط کسب و کار برندینگ شما را به هم خواهد زد و یا خیلی از مشتریان را از شما دور خواهد نمود .


3- طراحی در یک سایز ولی زیبا

برندینگ

لوگویی که قرار است طراحی کنید طوری نباشد که فقط در حالت زوم و یا بالعکس برندینگ زیبا به نظر برسد . زمان طراحی لوگو سایزهای مختلفی را امتحان کنید و بهترین آن را انتخاب نمایید .


4- کپی برداری برندینگ

برندینگ

شاید در زمینه ای که شما در آن فعالیت برندینگ دارید برندهای دیگری باشند که خیلی برندینگ موفق هستند , ولی دلیل نمی شود کپی برداری از برندینگ و لوگویی که دارند برای شما هم جواب بدهد. این جمله را به خاطر بسپارید . ( خلاقیت همواره موفقیت به همراه برندینگ می آورد ) . طراحی لوگو و برندینگ نشانگر هویت برند شماست . پس برندینگ و لوگویی که طراحی می کنید باید از خلاقیت خودتان در برندینگ آن استفاده شود نه از خلاقیت دیگران .


5- طراحی برندینگ و لوگوی زودگذر

برندینگ

فکر میکنیم تا اینجا به اهمیت طراحی لوگو پی برده باشید . لوگویی که طراحی برندینگ می شود قرار است زمان زیادی برای شما کار نماید . به مفهومی دیگر طراحی لوگو شما باید طراحی ماندگار داشته باشد . این توضیحاتی که دادیم به این معنا نیست که برندینگ تغییر لوگو در طی زمان امر اشتباهی می باشد . اشتباه نکنید .


6- استفاده از نام خانوادگی و اساطیر مورد علاقه تان

برندینگ

اشتباهاتی که برخی افراد می کنند استفاده از نام خود و یا اساطیر محبوبشان برندینگ در طراحی لوگو می باشد . توجه داشته باشید که این ها برای شما اسامی جذاب و دوست داشتنی به حساب می آید شاید برای مشتریانتان اینطور نباشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
فرهاد نجفی

برندینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی