طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

موارد ارزیابی برند

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ق.ظ

در یک برندینگ خوب لازم است هر چند وقت یک بار برندتان را ارزیابی کنید تا بفهمید اگر از فرآیند برندینگ درست خارج شده اید تغییری در ادامه برندینگ خود بدهید . مواردی که برندتان را باید با آن ها ارزیابی کنید در این مطلب خواهیم گفت . این موارد , 3 مورد را شامل می شود .

افرادی که در برندینگ تجربه بالایی دارند متعقدند که موارد مربوط به مشتری باید اهمیت فراوانی داده شود . دلیل اهمیت این امر نیازمند بودن ما به مشتری جهت ارائه خدمات و محصولات برندمان به آن ها است . متاسفانه بعضی برندها هم در این راه شکست می خورند .

حال با این توضیحات می توانید بگویید چه چیزی از تجارت و برندینگ شما مراقبت مینماید ؟ بله درسته " برند " است که از تجارت و برندینگ شما مراقبت می نماید . برندینگ است که پیام های شما را به مشتریانتان انتقال می دهد .

حال می رسیم به توضیح 3 موردی که میتوانید برندینگ خود را با آن ها ارزیابی نمایید .


1- فرآیند برندینگ با دید بلند مدت

برندینگ

این نکته را بدانید راه اندازی یک سایت , کاتالوگ و یا ساخت نرم افزارتلفن همراه برندینگ به حساب نمی آید . تمام این کارها فقط جزئی از انجام فرآیند برندینگ حساب می شود که برای ایجاد ارزش در برند شما امری ضروری محسوب می شود .

فرآیند برندینگ خود را بر پایه ای بلند مدت برنامه ریزی نمایید یعنیچه ؟ یعنی فرآیند برندینگ در طی زمان و همیشگی بودن آن جواب خواهد داد .


2- برنامه ریزی بودجه برای برندینگ

برندینگ

تمام قسمت های از برندینگ تان شامل کاتالوگ , لوازم التحریر , سایت , شبکه های اجتماعی و ... می شود برای بدست آوردن اهداف تان در برندینگ نیاز به برنامه ریزی و مشخص نمودن یک مسیر و قدم برداشتن در آن مسیر برندینگ لازم می باشد . در این راه داستان های جذاب از تجربه کاربران از برندینگ و خدمات و یا محصولاتتان است که برای همدیگر تعریف می نمایند . .

بسیاری از مدیران برندینگ جهت دستیابی به این هدف , عملی برای بودجه بندی برندینگ انجام نداده اند لازم است اندیشه ای برای این امر انجام دهند . 

بعضی دیگر از مدیران برند هم هستند که عمل بودجه بندی برندینگ راانجام داده اند ولی این بودجه بندی پشتیبانی ندارد و یا پشتیبانی از آن کم است .پشتیبانی از بودجه برای برندینگ باید طوری باشد که بتوان یک استراتژی استوار و قوی برای پیشبرد فرآیند برندینگ تنظیم نمود .

بدترین کاری که در بودجه بندی برندینگ می توان انجام داد که موجب هدر رفتن پول و وقت شما می شود بودجه بندی برندینگ بدون برنامه و بدون نظم می باشد .


3- تنظیم یک استراتژی برای برندینگ

برندینگ

شما به وسیله راه و روش های محافظت از داراییهایتان می توانید یک استراتژی پسندیده برای برندینگ خود تنظیم نمایید . تنظیم یکاستراتژی خوب یعنی شناساندن و ایجاد ذهنیتی که راجع به برند خود می خواهید در مردمتشکیل شود را توسط این استراتژی پیاده سازی نمایید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
فرهاد نجفی

برندینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی