طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

ممنوعیت های طراحی سایت

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ


با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی اکثریت عوام به دنیای مجازی و اینترنت , تجارت ها وارد دنیای جدیدی از بازاریابی تحت عنوان بازاریابی آنلاین شده اند و هرکدام در این دنیای نامتناهی صفحه ای جهت معرفی خود و سازمان خودشان دارند . در ادامه به برخی موارد که باید در طراحی سایت از انجام آنها پرهیز نمود اشاره می نماییم تا وب سایتی کاربرپسند و خوب داشته باشید .

1. یکنوخت نبودن محتوای تولیدی :

با بروز رسانی های اخیر الگوریتم های جستجوی گوگل , تمرکز این الگوریتم ها بر روی محتوای تولیدی وب سایت ها بیشتر گردید . پس تولید محتوا برای وب سایت را جز برنامه های کاری خود قرار داده و منظم این عمل را انجام دهید . طراحان وب سایت هم توجه داشته باشند که حتما در هنگام طراحی وب سایت قسمتی تحت عنوان اخبار , مقالات و یا Blog را ایجاد نمایند .


2. استفاده ننمودن از Flash :

استفاده ننمودن از Flash معظلی می باشد که چندین سال است که هشدار داده می شود اما همچنان برخی اصرار به استفاده از فایل های فلش دارند . دلیلی که می گوییم از این مدل فایل ها استفاده ننمایید به خاطر عدم پشتیبانی موبایل از این گونه فایل ها می باشد همچنین مشاهده گردیده است که برخی از مرورگرها توانایی خواندن فایل های Flash را ندارند , اصطلاحا می گویند کرول نمی شود .


3. شناسایی مخاطبین هدف :

شناسایی مخاطبین طراحی سایت یکی از اصول بسیار پراهمیت در طراحی سایت می باشد . این که شما بدانید سایت را برای چه گروهی از افراد طراحی می نمایید بسیار پراهمیت می باشد .


4. سخنان دست و پا شکسته ممنوع :

قاعدتا مخاطبینی که وارد وب سایت شما می گردند با شخص و تجارت شما آشنایی ندارند پس با استفاده از عبارات بسیار تخصصی , تکنیکی , رمزی , پیچیده و دست و پا شکسته اکیدا خودداری نمایید و مخاطبتان را گیج و گنگ ننمایید .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
فرهاد نجفی

طراحی سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی