طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

سلامت پوست حین رژیم های کاهش وزن

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۴ ب.ظ

بسیاری از افراد، زمانی که حرف از رژیم های کاهش وزن می شود، به یاد تجربیات تلخی می افتند. تجربه ی شخصی خود یا اطرافیان، که با رژیم کاهش وزن، پوست آنها افت کرده، و زیبایی و شادابی قبل از رژیم را از دست داده و این باعث واهمه از رژیم برای آنها شده.

بسیاری از افراد، زمانی که حرف از رژیم لاغری وزن می شود، به یاد تجربیات تلخی می افتند. تجربه ی شخصی رژیم لاغری خود یا اطرافیان، که با رژیم کاهش وزن، پوست رژیم لاغری آنها افت کرده، و زیبایی و شادابی قبل از رژیم لاغری را از دست داده و این باعث واهمه از رژیم برای آنها شده. یکی از نکات مهم در این رابطه، پیروی از رژیم های خودسرانه رژیم لاغری و غیر اصولی است که فرد از بسیاری از موادمغذی محروم شده و چنین مشکلاتی برای رژیم لاغری او پیش می آید.با رعایت نکات زیر، تا حدود زیادی می توان از این اتفاق ناخوشایند رژیم لاغری جلوگیری کرد.

آهسته وزن کم کنید:

کاهش وزن سریع بیشترین آسیب را به کلاژن محافظ پوست وارد می‌کند این لایه در حفظ حالت ارتجاعی بسیار مفید بوده و ماده ای پروتئینی بوده لذا برای سنتز مجدد آن تامین حداقل انرژی در طول روز ضروری می‌باشد، رژیم‌هایی که توسط افراد غیر متخصص و غیر متبحر اعمال می‌گردد، بدلیل عدم در نظر گرفتن این نکات بیشترین آسیب را به سلامت پوست و موی شما وارد خواهند نمود. متخصصین تغذیه حداکثر کاهش 2 کیلوگرم در ماه را برای چاقی‌های غیر بیمار گونه افراد معمولی متناسب می‌دانند

به مقدار فراوان آب بنوشید:

کاهش وزن سریع به طور عمده بدلیل از رژیم آنلاین دست دادن مایعات بدن می‌باشد که یکی از عوارض مخرب آن جمع شدگی پوست و تیرگی آن بدلیل تجمع ملانین می‌باشد، نوشیدن رژیم آنلاین آب حداقل 8 لیوان در روز به استثنای بیماران کلیوی و مبتلایان به پرفشاری خون، بهترین راه مقابله رژیم آنلاین با آن می‌باشد.

از فیتوکمیکال‌ها و آنتی اکسیدان‌های گیاهی در طول روز و رژیم آنلاین استفاده نمایید:

رژیم آنلاین

1. میوه‌ها و سبزیجات غنی رژیم آنلاین از ویتامین‌ها: ویتامین‌های محلول در آب از جمله ویتامین C نقش بسیار مهمی در تضمین بازسازی کلاژن پوست دارند؛ لذا مصرف مرکبات، سبزیجات رژیم آنلاین برگ سبز از جمله کلم بروکلی و فلفل دلمه‌ای بدلیل غنی بودن از نظر اسید اسکوربیک و دارا بودن آنتی اکسیدان‌های قوی در طول رژیم آنلاین روز می‌تواند محافظ پوست شما باشد.

2. از شوید و شیرین بیان رژیم آنلاین استفاده کنید: این دو ترکیب گیاهی قوی دارای تاثیر مثبت در افزایش متابولیسم بدن و نیز کاهش التهابات و تیرگی پوست می‌باشند لذا استفاده رژیم آنلاین خوراکی و موضعی این ترکیبات زیر نظر متخصصین می‌تواند منجر به افزایش سلامت و شادابی پوست رژیم آنلاین شما در طی دوره‌های کاهش وزن باشد.

3. از زردچوبه و زنجبیل استفاده نمایید: استفاده متعادل از ادویه جات بوی‍ژه زردچوبه و زنجبیل با افزایش متابولیسم پایه، روند کاهش وزن شما را تسهیل و تسریع نموده و با کاهش عملکرد مسیرهای التهابی بدن از صدمات پوستی پیشگیری می‌نمایند.

4. چای سبز بنوشید: مصرف 2-3 فنجان چای سبز در روز بدلیل داشتن آنتی اکسیدان قوی به نام کاتچین‌ها می‌تواند آسیب‌های ناشی از آلودگی‌ها و استرس اکسیداتیو در بدن و پوست را بکاهد.

غذاهای آب پز بخورید و از سرخ کردنی‌ها بپرهیزید:

تهیه غذاها به روش بخار پز کردن و آب پز نمودن منجر به حفظ ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های طبیعی بویژه در سبزیجات می‌گردد، سرخ نمودن غذاها محتوای چربی و انرژی غذاها را افزوده و ویتامین E که از دوستداران سلامت پوست است را ازبین می‌برد، لذا با مصرف مواد غذایی طبیعی و بخارپز گام مهمی در مراقبت از بدن خود برداریم.

متنوع و متعادل غذا بخورید:

هریک از گروه‌های غذایی تامین کننده بخشی از مواد مغذی مورد نیاز ما می‌باشند؛ لذا با مصرف متعادل هر یک از این مواد از تامین نیازهای بدنمان اطمینان حاصل کنیم. در این میان توصیه می‌گردد با محدود کردن گوشت قرمز، مصرف ماهی، کاهش مصرف قند و روغن و افزایش مصرف میوه و سبزی سلامت بدنمان را نیز در کنار شادابی پوست‌مان حفظ کرده و به وزن ایده‌آل دست یابیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی