طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

10 روش برای افزایش متابولیسم بدن (2)

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ

افزایش متابولیسم بدن برای تمام افرادی‌که مراقب وزن خود هستند، اهمیت ویژه‌ای دارد. آیا اینکه چای سبز لاغر می کند صحت دارد؟

افزایش رژیم لاغری متابولیسم بدن برای تمام افرادی‌که مراقب وزن خود هستند، اهمیت ویژه‌ای دارد. در رژیم لاغری مطلب 10 روش برای افزایش متابولیسم بدن (1) ، به 5 روش که رژیم لاغری به افزایش متابولیسم کمک می‌کند، اشاره شد. در این رژیم لاغری مطلب به 5 روش دیگر می رژیم لاغری پردازیم.

در رژیم لاغری ادویه را به غذاهای خود اضافه کنید

ادویه‌ها دارای رژیم لاغری موادی طبیعی هستند که متابولیسم را افزایش می‌دهند. مثلا رژیم لاغری اضافه کردن فلفل به غذاها باعث افزایش متابولیسم می‌شود. البته این اثر کوتاه مدت است، اما اگر رژیم لاغری به طور غالب غذاهای ادویه‌دار مصرف کنید، اثرات آن بیشتر خواهد رژیم لاغری شد.

از منابع پروتئینی استفاده کنید

بدن برای هضم پروتئین، کالری رژیم آنلاین بیشتری نسبت به کربوهیدرات و چربی مصرف می‌کند. از یک رژیم آنلاین متعادل که دارای سهم کافی از منابع پروتئین است، پیروی کنید. منابع رژیم آنلاین خوب پروتئین، گوشت قرمز، مرغ، ماهی، حبوبات، تخم مرغ، آجیل و لبنیات هستند.

در رژیم آنلاین قهوه تلخ بنوشید

رژیم آنلاین

قهوه به رژیم آنلاین دلیل داشتن کافئین، سبب افزایش کوتاه مدت در متابولیسم می‌شود. همچنین رژیم آنلاین به کاهش خستگی و افزایش استقامت در طول رژیم آنلاین ورزش کمک می‌کند. البته توصیه می‌شود در مصرف آن اعتدال را رعایت کنید.

چای سبز بنوشید

چای سبز علاوه بر اثرات مفید بر سلامتی، به دلیل دارا بودن کافئین و کاتچین باعث افزایش متابولیسم تا چند ساعت می‌شود. تحقیقات پیشنهاد می‌کنند نوشیدن 2 تا 4 فتجان چای سبز یا اولونگ، به میزان 17% متابولیسم را در طول ورزش افزایش می‌دهد.

از رژیم‌های بسیار کم کالری اجتناب کنید

درست است که رژیم‌های بسیار کم کالری به کاهش وزن کمک می‌کند، اما به قیمت از دست دادن عضلات تمام می‌شود. که خود باعث کاهش میزان متابولیسم می‌شود. نتیجه نهایی این رژیم‌ها این است که بدن شما کالری کمتری می‌سوزاند و سریعتر از قبل، وزن اضافه می‌کند.

کاتچین: یک آنتی اکسیدان می‌باشد که در چای سبز به میزان زیادی وجود دارد. از دیگر نقش‌های آن، افزیش مصرف انرژی و پیشگیری از بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت می‌باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی