طراحی وب سایت و سئو

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

با فراگیر شدن تکنولوژی و ارتباطات دارا بودن صفحه ای در دنیای مجازی جهت معرفی کسب و کار خالی از لطف نبوده .

الفبای کاهش وزن

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ

بهانه‌ها و عذرها را کنار بگذارید. اگر واقعا می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید، بهانه تراشی را ترک کرده و شروع کنید. مطمئن باشید که این کار راحتتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید.

شاید عنوان این مطلب رژیم لاغری خاطره آموزش الفبا در کلاس اول ابتدائی را در ذهن‌مان مجسم کند. ما در کلاس اول، الفبا را یاد گرفتیم تا بتوانیم بخوانیم و بنویسیم، اما هدف ما در این مطلب رژیم لاغری آموزش اصول اساسی و مقدماتی در کاهش وزن موفق می‌باشد.

آب مایعی است رژیم لاغری که بدن، آن را به سایر مایعات ترجیح می‌دهد. آب، تشنگی را برطرف کرده و به طور طبیعی خوشمزه است، بدون اینکه حتی 1 کالری داشته باشد. ما رژیم لاغری روزانه به 8-6 لیوان آب یا سایر مایعات نیاز داریم. تحقیقات اخیر رژیم لاغری پیشنهاد کرده‌اند که باید به حس تشنگی اجازه دهیم تا مقدار آب مورد نیاز در روز را رژیم لاغری تعیین کند. متخصصین تغذیه معتقدند که نوشیدن آب از پرخوری جلوگیری رژیم لاغری می‌کند.

بهانه‌ها و عذرها را کنار بگذارید. اگر واقعا می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید، بهانه تراشی را ترک کرده و شروع کنید. مطمئن باشید که این کار راحتتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. لیستی از دلایل کاهش وزن خود تهیه کنید و این کار را به فردا نیندازید. همین امروز شروع کنید.

پروتئین را در هر وعده و میان وعده مصرف کنید. منابع پروتئین شامل گوشت لخم، لبنیات کم چرب، حبوبات و آجیل هستند. منابع پروتئینی باعث می‌شوند تا چند ساعت احساس سیری داشته باشید.

توصیه های غذایی برای کاهش وزن آسان

1. مقادیر کافی میوه و سبزی مصرف کنید.

2. به‌جای غلات تصفیه شده از غلات کامل استفاده کنید. سعی کنید حداقل نصف واحدهای نان و غلات روزانه خود را از نوع کامل تامین کنید.

3. روزانه 3 واحد شیر و لبنیات کم چرب مصرف کنید.

4. مصرف چربی‌های ترانس رژیم لاغری سریع و اشباع و شکر را محدود کنید.

5. میزان نمک مصرفی خود را کاهش دهید. خوردن رژیم لاغری سریع کمتر غذاهای فرآیند شده و آماده، به این امر کمک می‌کند.

6. حداقل روزانه 30 دقیقه رژیم لاغری سریع ورزش کنید.

رژیم لاغری سریع

- جویدن آدامس توسط رژیم لاغری سریع دندانپزشکان توصیه می‌شود. آدامس‌های بدون قند، علاوه بر از بین بردن باکتری‌های دهان، اشتیاق به خوردن را کاهش می‌دهند. می‌توانید رژیم لاغری سریع آدامس‌های بدون قند را جایگزین اسنک‌های پرکالری کنید.

- حجم غذاهای کم کالری که معمولا مقدار زیادی رژیم لاغری سریع آب دارند را افزایش دهید. سبزیجات و سوپ‌ها نمونه غذاهای حجیم هستند که غنی رژیم لاغری سریع از مواد مغذی بوده و در ضمن کالری کمی دارند. این نوع مواد غذایی باعث احساس سیری در حین رژیم لاغری سریع می‌شوند.

- خوردن‌های شبانه عادتی است که در روند کاهش وزن، مشکل ایجاد می‌کند. مسواک زدن بعد از شام به از بین بردن این عادت کمک می‌کند. اگر واقعا احساس کردید که نیاز شدیدی به خوردن دارید، می‌توانید آدامس بدون قند یا یک بشقاب سبزیجات یا 1 عدد میوه مصرف کنید.

- . دوستان، افراد خانواده و بعضی گروه‌های اجتماعی می‌توانند به شما در ادامه برنامه کاهش وزن کمک کنند. انگیزه افراد معمولا در شروع رژیم بالاست، اما ممکن است به تدریج افت کند. به حامیان خود اجازه دهید شما را در این لحظات سخت همراهی کنند.

- . رژیم‌های غذایی زیادی وجود دارند که به کاهش وزن کمک می‌کنند، اما پس از مدتی وزن به مقدار قبل یا حتی بیشتر برمی‌گردد. حذف بعضی گروه‌های غذایی یا خوردن یک غذای خاص، راه مناسبی برای کاهش وزن نیست. از یک رژیم متعادل و متنوع با کالری مناسب پیروی کنید تا بدون ایجاد عوارض جانبی، وزن خود را کاهش دهید.

- شاه کلید یک برنامه ورزشی موثر، ایجاد تنوع است. ورزش‌های جدید مانند پیلاتس و یوگا را امتحان کنید. داشتن سرگرمی و آزمایش کارهای جدید به ادامه راه و افزایش انگیزه کمک می‌کند. یک کلید مهم دیگر، شروع روز با ورزش است.

- صبحانه مهمترین وعده غذایی روزانه است. هیچ وقت منزل را بدون خوردن مواد غذایی مفید که باعث تامین انرژی برای فعالیت‌های روزمره می‌شوند ترک نکنید. همچنین خوردن صبحانه متابولیسم را افزایش می‌دهد. خوردن منابع کربوهیدراتی به همراه پروتئین به جلوگیری از ریزه‌خواری کمک می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی